Custom Excerpt Post Example

Custom Excerpt Post Example

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Iam in altera philosophiae parte. An hoc usque quaque, aliter in vita? Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Duo Reges: constructio interrete. Etsi qui potest intellegi aut cogitari esse aliquod animal, quod se oderit? Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget.

Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Quod vestri non item. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam? Non enim iam stirpis bonum quaeret, sed animalis.

Audeo dicere, inquit.

Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Sed quid sentiat, non videtis. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. A mene tu? Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis?

Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? Quod cum dixissent, ille contra. Sed nimis multa. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Ampulla enim sit necne sit, quis non iure optimo irrideatur, si laboret?

Num quid tale Democritus? Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Nobis Heracleotes ille Dionysius flagitiose descivisse videtur a Stoicis propter oculorum dolorem. Rapior illuc, revocat autem Antiochus, nec est praeterea, quem audiamus. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Immo alio genere; Paria sunt igitur. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Cum autem venissemus in Academiae non sine causa nobilitata spatia, solitudo erat ea, quam volueramus. Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Tu quidem reddes; An dubium est, quin virtus ita maximam partem optineat in rebus humanis, ut reliquas obruat?

Nisi mihi Phaedrum, inquam, tu mentitum aut Zenonem putas,
quorum utrumque audivi, cum mihi nihil sane praeter
sedulitatem probarent, omnes mihi Epicuri sententiae satis
notae sunt.

Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest.
  • Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata.
  • Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur?

Leave a Reply

Your email address will not be published Required fields are marked *

*

*